Can This Bread Make You Laugh?

   Vizionare 4,495,402

JJ Olatunji

Acum 18 Zile

'ALL OVER THE PLACE' OUT NOW: ksi.lnk.to/AllOverThePlace

Get The KSI Show Here: www.momenthouse.com/co/ksi-th...
MY SHOP: shopksi.com/

Comentarii
Mohammad Moussa
Mohammad Moussa Acum 23 minute
Haahhahhahah
Paisley Hickman
Paisley Hickman Acum oră
I am convinced jj can make anyone laugh
linus vidovic
linus vidovic Acum 2 ore
Rip Albert soap
복숭아 같은_선우
복숭아 같은_선우 Acum 5 ore
0:50 not the 'it's taemin's birthday
Pierre Mansour
Pierre Mansour Acum 7 ore
POV: you are waiting for a new ksi video and u like men.
Seth Burt
Seth Burt Acum 8 ore
His laugh will never get old 😂😂😂
Aryan Rawat
Aryan Rawat Acum 9 ore
5:32 subtitles??
Mr Purple
Mr Purple Acum 11 ore
No time or the sx one was prob my favourite
Gamingwithvano
Gamingwithvano Acum 13 ore
Is it me or is that bread looking kinda THICK
Prince Ainner Elijah Aranico
Prince Ainner Elijah Aranico Acum 14 ore
10:05 Hahahahahahahha
Alex Jones
Alex Jones Acum 15 ore
I didn't laugh at the bread
Thenumberoneoreo v
Thenumberoneoreo v Acum 15 ore
8:00 that’s a violation 😭
Uchiha Itachi
Uchiha Itachi Acum 16 ore
The bread was the funniest 😂
Hayley Conna
Hayley Conna Acum 17 ore
Am I the only one who noticed the durag on his shoulders
eioshen boboi
eioshen boboi Acum 18 ore
yeah the moment is the best song on the album, gets me so inspired 🔥
Alex Smith
Alex Smith Acum 19 ore
Jesus takea way the je "ok". Whats it say "sus WAIT NO-"
Daiko Duba
Daiko Duba Acum 21 oră
8:50 bread
yoshi_wrld4
yoshi_wrld4 Acum o Zi
3:14 i think the croc will be eating better XD
Dom Torreto
Dom Torreto Acum o Zi
Fun Fact: JJ has never ever replied to a comment.
eioshen boboi
eioshen boboi Acum 18 ore
Ksi train
gamingboy
gamingboy Acum o Zi
well no 5000 dollars for me
Bad.
Bad. Acum o Zi
Imagine he did the Ksi show with jake Paul😂😂
Charlotte Hunt
Charlotte Hunt Acum o Zi
Fuck bread
Ashish Debnath
Ashish Debnath Acum o Zi
Lol
killathewolfyt
killathewolfyt Acum o Zi
I didn't laugh at 1 thing not even bread falling
Zeny Magundayao
Zeny Magundayao Acum o Zi
8:05 8:58 3:45 10:07 5:22 bruhh
y.m charlesworth
y.m charlesworth Acum o Zi
@lisa gordon i agree it clearly says the african american hollywood celebrities bleach their skin lighter by using this imported skin lightening lotion from japan fer.la/22 which makes them look far more light skinned and mixed race and not completely black anymore.They should just be honest but they probably dont want people to know.
Kyrie Irving
Kyrie Irving Acum o Zi
Bro it’s weird cuz I laugh when people just say *✨bus✨*
shrek_ksi_mrbean
shrek_ksi_mrbean Acum o Zi
That bread was actually hilarious 🤣
Vashu Tyagi
Vashu Tyagi Acum o Zi
12:30
Susan Mcilhagga
Susan Mcilhagga Acum o Zi
Ksi train
Abraar
Abraar Acum o Zi
Hi sir huge fan of yours iam from india i just love your videos ksi.🥰🥰
_lonely_weeb_78
_lonely_weeb_78 Acum o Zi
Mexico and England and their chants in the gold cup
Hey Guys
Hey Guys Acum o Zi
the Reddit video 😓 damn
Conner Landie
Conner Landie Acum o Zi
3:34 I'm dead
Selarta Randy
Selarta Randy Acum o Zi
JJ got two ps5
yeezus
yeezus Acum o Zi
10:07
水ÖG水
水ÖG水 Acum o Zi
No one JJ : ohh bro man
CanadianJosh
CanadianJosh Acum o Zi
Ngl i never thought that watching you would be entertainging cuz i thought you were kind of an ahole but you seem chill and the content is good
BOLT Flips✓
BOLT Flips✓ Acum o Zi
8:50 how the fuck did laugh
Janice Gabisi
Janice Gabisi Acum o Zi
Me winning the bread one: YALL BETTER BRING MY MONEY
aka Timbo
aka Timbo Acum o Zi
Bread.
emanuel ambez
emanuel ambez Acum o Zi
KSI AINT A GOOD RAPPER & THATS JUST THE TRUTH HE DOESN'T EVEN HAVE 1 HIT SONG IN AMERICA & REAL TALK IF YOU HAVEN'T MADE IT AT LEAST 1 TIME TO AMERICAN RAIDIO THEN YOU HAVEN'T DONE SHIT IN THE RAP GAME. EVERYONE KNOWS THIS SORRY KSI MAKE A HIT ALREADY A WORLD WIDE HIT LIKE PAC EMINEM OR DRAKE HAVE AT LEAST 1 TIME SON. youtube needs to stop making him sound better then he is make a fu#k!N hit already
Hani Osama
Hani Osama Acum o Zi
Bro the most random bullshit and yeah fucking laugh at it what a very good humor that we have
Ehsan Shahzad
Ehsan Shahzad Acum 2 Zile
i only laughed at the bread falling when i saw you laugh
48D1
48D1 Acum 2 Zile
Me too
House of Deliverance VP
House of Deliverance VP Acum 2 Zile
I didn't watch ksi for a long time but 2 me it feels like this is the first time his hair was black
AVIRAT
AVIRAT Acum 2 Zile
no timeeeeeeeeeeeeeeeee what a banger
Swakhilumuzi Kunene
Swakhilumuzi Kunene Acum 2 Zile
Am I an idiot because I laughed at the bread
zordi
zordi Acum 2 Zile
Sorey icant holdit chewsday
Vincent Fayloga
Vincent Fayloga Acum 2 Zile
Jj bring back deji
oiuet souiu
oiuet souiu Acum 2 Zile
2:41 "For a signed vinyl by ya boy..." "...And Logan Paul" "Hehehe"
MAGIC OP
MAGIC OP Acum 2 Zile
Me not laughing at the bread bit Laughing at ksi laugh 😂😂🤣🤣
baka yaro
baka yaro Acum 2 Zile
I beg for the next content and so on with Indonesian subtitles because some of your subscribers are from Indonesia too, you know...
Blu
Blu Acum 2 Zile
Watching Ksi memes to cure my fever
London Walton
London Walton Acum 2 Zile
4:14 that’s a “HE” not a she
London Walton
London Walton Acum 2 Zile
@oiuet souiu cool?
oiuet souiu
oiuet souiu Acum 2 Zile
I can't believe I laughed at a piece of bread.
SayHelloToFacts
SayHelloToFacts Acum 2 Zile
How's he getting views? He is pretty active to be fair and working hard. I too have a ROpost channel called SayHelloToFacts having 32+ videos and still just have 15 subscribers. I upload everyday and still have 15 subs. It's mad.
Skyler Moreno
Skyler Moreno Acum 2 Zile
Can I have your ps5 pls
Mashed Socks
Mashed Socks Acum 2 Zile
It made me laugh
joseph fisher
joseph fisher Acum 2 Zile
JJ on his king shit
Ubi Dumpling
Ubi Dumpling Acum 2 Zile
this aged well..
BBA
BBA Acum 2 Zile
“It’s ur boy Ksi
Nate Arroyo
Nate Arroyo Acum 2 Zile
That baby was ready danm
Outv3rse
Outv3rse Acum 2 Zile
This is more like watch jj laugh
goodboyemery
goodboyemery Acum 2 Zile
NL persons be like wtf😂apentieten hahahahah
8
8 Acum 2 Zile
Not gonna lie I laughed at the Bread because I reimagined it as a Person.
Samuraijryt
Samuraijryt Acum 3 Zile
I can't believe I laughed at a piece of bread.
Pablo
Pablo Acum 3 Zile
10:23 ropost.info/flow/2bxhb4x8em7T06Y/video.html It’s the original of it. Q
Dijo Joshi
Dijo Joshi Acum 3 Zile
9:00 I'm so depressed that a bread falling flat is funny.
Shreyank Pal
Shreyank Pal Acum 3 Zile
It's been 15 days since this video has been released and I have still not succeeded in not laughing at seeing a bread falling
LIMO
LIMO Acum 3 Zile
If I were to lose 1million I would still beat this challenge
Nexhmije Sahiti
Nexhmije Sahiti Acum 3 Zile
I Love Your'e Songs
Travis Scott Burger
Travis Scott Burger Acum 3 Zile
I’m pretty sure a video of bread falling or a waffle falling made us laugh. Most of us have 21st century humor probably.
Hello Ranulf
Hello Ranulf Acum 3 Zile
Anyone wanna give me a PC so I can play with the boys
Gunny boi
Gunny boi Acum 3 Zile
Ngl he makes some real bangers, like after-school depression type songs which bring a smile on my face ❤️
ET BLAH BLAH
ET BLAH BLAH Acum 3 Zile
12:48 Nah it's fine, just wheelie that thing all the way home!!
Rashed Dalgamouni
Rashed Dalgamouni Acum 3 Zile
❤❤❤❤
Stephen Clark
Stephen Clark Acum 3 Zile
I truly believe JJ is the biggest YT to ever exist (possibly including Logan aswell). I know Pewds/Mr Beast have more subs, and btw I am a huge Pewdiepie fan, but JJ's innovation and relentless ability to push the platform beyond what anyone thought possible ultimately puts him in a league of his own. Keep soaring son. You define the word inspirational.
Rekha Shrestha
Rekha Shrestha Acum 3 Zile
I don't laugh at meme😂 I do it at his laughter😂 eyy yoo u got me bro😂
Riley Harrison
Riley Harrison Acum 3 Zile
Me:this is not funny at all Also me:looks at ksi and his serious face in the top left Me again:laughs.
IGNSKYYT
IGNSKYYT Acum 3 Zile
12:00
OBS Obsessed
OBS Obsessed Acum 3 Zile
Me being from the south knew the second I seen that bobber
me me
me me Acum 3 Zile
Me and JJ can agree the bread funny was hilarious anyone else
TRG Onyx
TRG Onyx Acum 3 Zile
“For those who didn’t sneak into the school dance”
686 _kiriboi
686 _kiriboi Acum 3 Zile
2:59
Pana George
Pana George Acum 3 Zile
6 hours is a weak number. To gold the title of gamer you need at least 10h
Bigcasper 2010
Bigcasper 2010 Acum 3 Zile
7:03 it sounds like he is saying monkey t*ts in dutch
RedBed
RedBed Acum 3 Zile
Your album is 🔥🔥
Conal Woods
Conal Woods Acum 3 Zile
Holidays better in my opinion
Tendai Mukumbi
Tendai Mukumbi Acum 3 Zile
"Nathan...., look again" 😭😭😭
Priyansh Nath
Priyansh Nath Acum 4 Zile
Ksi: “I’m glad so many people enjoyed the show” Everyone: Top ten moments before disaster.
R ippl
R ippl Acum 2 Zile
😞
glaze-baby
glaze-baby Acum 4 Zile
My guy grew from stupid to madness get hyper to music wow😂😁😉
Bread_man010
Bread_man010 Acum 4 Zile
beerus and super sayin god goku in the back
Sonia Kaul
Sonia Kaul Acum 4 Zile
4:08 door creeking sound 😅😅😅😅
chonbenthung kithan
chonbenthung kithan Acum 4 Zile
Yes the last english cheering.. Makes me sad instead of laughing... Nowhere in the world will u find fans as worse as the English!
Alfonso Garcia
Alfonso Garcia Acum 4 Zile
People in the 18th Century: Humor will advance in a huge way in the future. People in the 21st Century: bread 917 xd lilmanhaider xd lilmanhaider vor 1 Woche (bearbeitet) Coworker: My mom died last week im really sad Worker: *laughs* Coworker: 196 OwO OwO vor 1 Woche (bearbeitet) 21st century humour has changed my humour so much, that I find a piece of bread hilarious. 6519 Abdul-wahaab Khalil Abdul-wahaab Khalil vor 1 Woche Here's the thing many people dont understand is that jj is one of the most flexible youtubers out there trying new things that he has never tried out before whether you disliked the ksi show or liked the ksi show it doesnt matter because jj will keep on trying harder to always make something bigger 93 CrusaderJacky CrusaderJacky vor 1 Tag Here's the thing, if some of the songs are having a war at which is better than the other, why not try to make a mashup if that's possible? 2 Rafi Navid Rafi Navid vor 1 Woche 3:26 “I tried to fart quietly into a stranger’s window” “Who does that” that sudden question made me die 🤣🤣🤣 152 JNXHD Editz JNXHD Editz vor 1 Tag (bearbeitet) Alternate title: JJ laughing for 14 minutes straight 7 evil evil vor 1 Woche This is proof that our humor is broken 21.607 Prex02 Prex02 vor 3 Tagen Imagine the ps5 got shipped to whoever’s house completely destroyed 3 Sonya Sonya vor 1 Woche 8:50 Not gonna lie, but I already laughed before it fell. Godamn it. 31 Rigo Rigo vor 3 Tagen Nah I was in the gym hearing the album and the hype I got when madness came on, so many different vibes all round an amazing project 1 Estuardo Castillo-Tino Estuardo Castillo-Tino vor 1 Tag If you ever laughed at something that was so dumb just remember jj laughed at bread falling 2 CallMeKoshmar CallMeKoshmar vor 1 Woche Yes, bread may be funny. But the idea, of KSI's bandana falling off his head by accident on video, now that, would be a masterpiece. 3239 opzz xsin opzz xsin vor 3 Tagen KSI: *talks for 3 minutes The 126k viewers: *dramatically skips 5 minutes of his video 1 bodoti qwiu bodoti qwiu vor 4 Tagen the english football chants were the funniest things i've seen in a long while 2 S0M3TH1NG S0M3TH1NG vor 4 Tagen KSI: *talks for 3 minutes The 126k viewers: *dramatically skips 5 minutes of his video 3 Marqueso Da Goat Marqueso Da Goat vor 1 Tag yeah the moment is the best song on the album, gets me so inspired 🔥 1 Onemanzz Onemanzz vor 1 Woche (bearbeitet) Ngl when that bread falling i also laughing at the same time with jj 🤣 5665 SamGamez SamGamez vor 3 Tagen (bearbeitet) IT WAS JJs FACE THAT MADE ME LAUGH, HIS REACTION TO THE BREAD, SHIT MAN... SHIT😂😂 Raj Aich Raj Aich vor 1 Woche Lets be honest here we all laughed at bread falling over 58 Pxppy✔ Pxppy✔ vor 4 Tagen The choice of me stopping watching Ksi and Xeji was so large when I found out they supported Arsenal. 1 Daniel Daniel Daniel Daniel vor 5 Tagen I'm still wondering how that falling bread made laugh 4 Sponge Bob Sponge Bob vor 1 Woche KSI: Everyone was amazed by the show. Reddit: about that 2325 Charley_222_ Charley_222_ vor 2 Tagen JJ’s laugh sets me of 😭 Kdot STAHH Kdot STAHH vor 10 Stunden 7:09 this is my all time favourite meme - I knew it was coming the second I read it. Quality.😭😭 ASM Beats ASM Beats vor 1 Woche I cant belive that a slice of bread falling made me burst out. 35 Jaayruben 17 Jaayruben 17 vor 1 Tag Man thank you for making me laugh to my fullest after a long time fan from malaysia 1 Bobby undercover Bobby undercover vor 1 Woche KSI: Everyone loved the show Reddit: Are you sure about that 3701 Tanja Mahmens Tanja Mahmens vor 1 Tag Rest in paradise, Albert 🙏😥❤️🇩🇰 1 GOOSE COW GOOSE COW vor 1 Woche the english football chants were the funniest things i've seen in a long while 1 TIKTOK ssb yerx THX TIKTOK ssb yerx THX vor 1 Woche Imagine a guy that bough the tickets for the show and then stream it wins lmao 5 hfrf The Gremlin hfrf The Gremlin vor 2 Tagen (bearbeitet) I laughed before the bread even fell over 1 RayenxD RayenxD vor 1 Woche KSI: Everyone loved the show Reddit: ok who's gona tell him 4667 Hayden Wolf Hayden Wolf vor 2 Tagen (bearbeitet) the first clip of fishing is called juglining, you set out bait (usually for catfish) with a float on it, the float will start moving and bobbing if there is a fish, you pull the line out and you have a catfish there, crazy to think he caught an alligator tho Evann. Evann. vor 3 Tagen Why is the bread clip so perfect haha 3 Kai Ford Kai Ford vor 1 Woche The moment is 🔥🔥🔥 and a lot of the songs are!! 1 ED 1_15 ED 1_15 vor 1 Woche The hype songs are insane - madness, silly, and the moment are crazy Dabo Life Dabo Life vor 1 Woche Save me God, I can't avoid laughing while watching KSI videos. 1451 Maxfromdabois Maxfromdabois vor 3 Tagen Even though u have 21 mil on ur main channel and 13 mill on this one. I still think ur underrated 😂😂 1 Brandon Lee Brandon Lee vor 1 Tag I like it when it's a 5 minutes on the school chat Dabwagon Dabwagon vor 1 Woche Jj’s music isn’t really my type, but I really like how he is putting in this much effort in it, even though i don’t mix with it, many do Nathan Visser Nathan Visser vor 1 Tag Look at a clip of green bays go pack go, no that's epic when your there Xray Xray vor 1 Woche JJ when you read through your Reddit. No one hates you. They were only disappointed. We still love you very much JJ. You the man! 2326 DawgAsss DawgAsss vor 1 Woche this is probably the most unfunny tntl but he laughed at almost everyone lmao
Arthur Brito
Arthur Brito Acum 4 Zile
Haha yeah
DK GG
DK GG Acum 4 Zile
Ksi I think I saw you in your maserati at redhill yesterday
Emma Abam
Emma Abam Acum 4 Zile
bruh you posted this on my birthday...
Try Not To Laugh (Dumb Edition)
13:24
JJ Olatunji
Vizionare 8 mil
Try Not to Laugh (GTA V MEME EDITION)
17:53
JJ Olatunji
Vizionare 10 mil
Mitică feat. Aurica - FERRARI | Teaser
0:28
SIDEMEN TINDER IN REAL LIFE 3
57:07
Sidemen
Vizionare 42 mil
SIDEMEN EXTREME PUNISHMENT POOL
57:32
Sidemen
Vizionare 8 mil
SIDEMEN 1 VS 100
1:01:37
Sidemen
Vizionare 10 mil
Try Not To Laugh (GOAT EDITION)
14:35
JJ Olatunji
Vizionare 12 mil
TRY NOT TO LAUGH (Batman Edition)
13:23
JJ Olatunji
Vizionare 12 mil
THE ROAST OF THE SIDEMEN
29:06
Sidemen
Vizionare 36 mil
KSI vs W2S in GTA V!
18:39
MoreSidemen
Vizionare 3,2 mil
SIDEMEN GTA MADNESS IS BACK
20:57
MoreSidemen
Vizionare 8 mil
TRY NOT TO LAUGH (African Edition 2)
12:39
JJ Olatunji
Vizionare 13 mil
Mitică feat. Aurica - FERRARI | Teaser
0:28
Bvcovia - "JAJA" 🥵 (Official Video)
2:50
The Motans - Copiii care au visat greșit
2:45
THE MOTANS Official
Vizionare 159 K